Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-09-20 18h09
Antwoorden: 9 antwoorden
Beste,
Wij zijn overgeschakeld naar een Go plus abonnement voor de second call functie.
Maar als er iemand belt wanneer er al een gesprek bezig is krijgt die de melding dat we niet beschikbaar zijn.
Moet deze nog geactiveerd worden? Want in de mobile app blijven de opties op het laadicoon staan.
Bedankt voor de info
@BramN dan moet je wissel gesprek aan te zetten. Ik gebruik ook Iphone en deze optie heeft voor die tijd ook uitgestaan.
Instellingen ---- telefoon -----en daar ga je wisselgesprek vinden
Deze optie staat aan op de gsm zelf. Dus dit zal het probleem niet zijn.
ik denk dat ik best eens bel naar de helpdesk
Ik kon het niet nakijken op iPhone maar op Android (10), Nokia 6.1, heb ik daar geen instelling voor gevonden.
Voor iPhone schijnt die er wel te zijn.
Kijk hier eens voor je iPhone :
https://business.orange.be/nl/discover/handleidingen/second-call
Je moet 'wisselgesprek' aanzetten.
Bij mij was het automatisch actief en ik heb op mijn toestel niets moeten instellen. Ik heb dit vroeger nog nooit moeten instellen op mijn toestel. Ik heb er nog geen instelling voor gezien zelfs.
Ik zou, als ik jou was, contact opnemen met Orange en vragen dat ze eens nakijken dat de functie actief staat op jouw abonnement.
Eens het op je abonnement actief staat zal het (IMHO) automatisch werken.
Ik heb zelf nog een dierenabo dus kan het niet testen, maar kijk eens in uw klantenzone via de PC. wellicht vind je daar iets om de optie second call te activeren.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |