annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gooit Orange klachtenbrieven in de vuilbak?

Topic gestart op: 06-06-20 19h28

Antwoorden: 2 antwoorden

jan_vd
Aspirant verkenner

Gooit Orange klachtenbrieven in de vuilbak?

Ik stuurde op 21/04/2020 een brief naar Orange over mijn minder aangename ervaringen met de klantendienst.  Waarschijnlijk mikt Orange dergelijke brieven meteen richting vuilbak want tot nu toe, toch al ruim anderhalve maand later, heb ik nog geen antwoord ontvangen.

Die brief is dus wellicht al verwerkt tot pulp, maar ik geef Orange graag de kans om alsnog een antwoord te geven en upload daarom de brief bij dit bericht.

Ongetwijfeld kan een van de community-leden hem tot bij de juiste dienst of persoon krijgen.

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@jan_vd  ik heb net even je brief en je tekst hier gelezen en het is jammer te vernemen wat er gebeurd is. Maar er vallen mij een aantal zaken op die zeker niet uit het oog verloren mogen worden door de Corona tijden. 

Gezien de data's in uw schrijven maand 04 waren alle Orange shops gesloten. ( de lockdown is in gegaan 13 maart )  Nu weet ik wel dat je daar niks aan hebt maar het verklaard dat je overal zolang hebt moeten wachten aan de lijn omdat de klantendienst ook die taken erbij heeft gekregen op dat moment. Dus daar kan Orange ook totaal niks aan doen. Dat wil dus ook zeggen dat alles wat er diende te gebeuren met betrekking tot afhandeling en dergelijk ook een achterstand heeft opgelopen. Activeringen op het netwerk ging ook iets langer duren , heb toevallig iemand gesproken hier over omdat ik ook een simkaart wilde laten activeren die ik had aangekregen nieuw. Ook ik heb moeten wachten en twee keer gebeld voor ik binnen was. Al met al zorgt dat er dus voor dat vele dingen door de Corona tijden een flinke vertraging hebben opgelopen. 

Inmiddels heb ik natuurlijk ook gelezen dat alles in orde is maar dat je ook een compensatie vraagt. Nu denk ik eerlijk gezegd niet dat je er een compensatie voor krijgt. Het is onmacht wat er gebeurd is ,onmacht voor iedereen niet voor Orange alleen. 

De brief kan je het beste opnieuw inscannen en door versturen via Messenger want via deze weg gaat die niet aankomen. Via daar zullen ze je schrijven door geven aan de juiste diensten die het nakijken. Wij zijn klanten en het forum is van klanten voor klanten dus rechtstreeks hebben wij geen contact met Orange. Die hier van Orange zijn , zijn Moderatoren om alles te begeleiden maar dat is ook alles. 

Hopende je hier voldoende info mee te hebben gegeven want meer is er ook niet wat wij kunnen doen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Soms moet je echt geluk hebben, wie je aan de lijn hebt. Dat zou eigenlijk toch niet mogen hé. Gelukkig is het opgelost, weliswaar met enige vertraging.

Leden met de meeste pluimen