annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gratis Coyote stopt

Topic gestart op: 02-10-20 12h51

Antwoorden: 5 antwoorden

JorisW
Gewaardeerd verkenner

Gratis Coyote stopt

OPGELOST

Ik heb een koala abonnement en kreeg een mail van coyote dat ik er niet meer gratis van kan genieten via mijn orange abonnement.

Komt er iets voor in de plaats?

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@JorisW  helaas gaat er niks voor in de plaats terug komen. Dat Coyote verdwijnt is eigenlijk niks nieuws. Hier op de Tribe zijn al veel posten geweest met de opmerking dat het gaat verdwijnen maar we weten geen exacte datum.

In de nieuwe Go formules zit het al lang niet meer in. Bij de aankondiging daarvan was al duidelijk dat het ging vervallen. 

Dit bericht heb ik even aangepast want wat @Anonymous bedoeld is de Cloud opslag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@JorisW  nee die stopt niet anders heb je geen abonnement meer. 

Het is wel zo dat de dierenabonnementen niet meer verkocht worden. Je kan enkel nog de Go abonnementen nemen. De nieuwe abonnementen hebben weer bepaalde extra dingen die je dieren abonnement niet heeft:

* tweede oproep ( gratis want bij een dieren abonnement is dat betalend )

* pro voicemail

* conference call

Je krijgt geen dubbele data meer in de Go formules want je krijgt bij een Go plus al 8 GB en een Go intense 15 GB. 

Daar komt nog iets bij dat bij de dieren abonnementen ook de Cloud Opslag zal verdwijnen , als deze al niet gestopt is , maar dat kan ik niet controleren aangezien ik een Go abonnement heb. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@JorisW  helaas gaat er niks voor in de plaats terug komen. Dat Coyote verdwijnt is eigenlijk niks nieuws. Hier op de Tribe zijn al veel posten geweest met de opmerking dat het gaat verdwijnen maar we weten geen exacte datum.

In de nieuwe Go formules zit het al lang niet meer in. Bij de aankondiging daarvan was al duidelijk dat het ging vervallen. 

Dit bericht heb ik even aangepast want wat @Anonymous bedoeld is de Cloud opslag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


JorisW
Gewaardeerd verkenner

Stopt mijn koala abonnement dan ook?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@JorisW  nee die stopt niet anders heb je geen abonnement meer. 

Het is wel zo dat de dierenabonnementen niet meer verkocht worden. Je kan enkel nog de Go abonnementen nemen. De nieuwe abonnementen hebben weer bepaalde extra dingen die je dieren abonnement niet heeft:

* tweede oproep ( gratis want bij een dieren abonnement is dat betalend )

* pro voicemail

* conference call

Je krijgt geen dubbele data meer in de Go formules want je krijgt bij een Go plus al 8 GB en een Go intense 15 GB. 

Daar komt nog iets bij dat bij de dieren abonnementen ook de Cloud Opslag zal verdwijnen , als deze al niet gestopt is , maar dat kan ik niet controleren aangezien ik een Go abonnement heb. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Stefan1
Aspirant verkenner

@patrick2 - Leidende sjamaan

Er was een mail om coyote betalend €3,99/maand verder te zetten. Ik vind deze niet meer. Bij coyote hebben ze deze mail nodig ... Kan ik nog op dit aanbod ingaan?

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen