Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-10-20 12h51
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb een koala abonnement en kreeg een mail van coyote dat ik er niet meer gratis van kan genieten via mijn orange abonnement.
Komt er iets voor in de plaats?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@JorisW helaas gaat er niks voor in de plaats terug komen. Dat Coyote verdwijnt is eigenlijk niks nieuws. Hier op de Tribe zijn al veel posten geweest met de opmerking dat het gaat verdwijnen maar we weten geen exacte datum.
In de nieuwe Go formules zit het al lang niet meer in. Bij de aankondiging daarvan was al duidelijk dat het ging vervallen.
Dit bericht heb ik even aangepast want wat @Anonymous bedoeld is de Cloud opslag.
@JorisW nee die stopt niet anders heb je geen abonnement meer.
Het is wel zo dat de dierenabonnementen niet meer verkocht worden. Je kan enkel nog de Go abonnementen nemen. De nieuwe abonnementen hebben weer bepaalde extra dingen die je dieren abonnement niet heeft:
* tweede oproep ( gratis want bij een dieren abonnement is dat betalend )
* pro voicemail
* conference call
Je krijgt geen dubbele data meer in de Go formules want je krijgt bij een Go plus al 8 GB en een Go intense 15 GB.
Daar komt nog iets bij dat bij de dieren abonnementen ook de Cloud Opslag zal verdwijnen , als deze al niet gestopt is , maar dat kan ik niet controleren aangezien ik een Go abonnement heb.
@JorisW helaas gaat er niks voor in de plaats terug komen. Dat Coyote verdwijnt is eigenlijk niks nieuws. Hier op de Tribe zijn al veel posten geweest met de opmerking dat het gaat verdwijnen maar we weten geen exacte datum.
In de nieuwe Go formules zit het al lang niet meer in. Bij de aankondiging daarvan was al duidelijk dat het ging vervallen.
Dit bericht heb ik even aangepast want wat @Anonymous bedoeld is de Cloud opslag.
Stopt mijn koala abonnement dan ook?
@JorisW nee die stopt niet anders heb je geen abonnement meer.
Het is wel zo dat de dierenabonnementen niet meer verkocht worden. Je kan enkel nog de Go abonnementen nemen. De nieuwe abonnementen hebben weer bepaalde extra dingen die je dieren abonnement niet heeft:
* tweede oproep ( gratis want bij een dieren abonnement is dat betalend )
* pro voicemail
* conference call
Je krijgt geen dubbele data meer in de Go formules want je krijgt bij een Go plus al 8 GB en een Go intense 15 GB.
Daar komt nog iets bij dat bij de dieren abonnementen ook de Cloud Opslag zal verdwijnen , als deze al niet gestopt is , maar dat kan ik niet controleren aangezien ik een Go abonnement heb.
@patrick2 - Leidende sjamaan
Er was een mail om coyote betalend €3,99/maand verder te zetten. Ik vind deze niet meer. Bij coyote hebben ze deze mail nodig ... Kan ik nog op dit aanbod ingaan?