annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm is geleverd volgens Bpost

Topic gestart op: 25-07-19 16h23

Antwoorden: 6 antwoorden

Kristof1411
Aspirant verkenner

Gsm is geleverd volgens Bpost

Ik heb een mail gehad vandaag om 10u39 dat mijn gsm toestel geleverd is. Geen gsm gehad geen briefje in de brievenbus. Niks bij de buren maar wel afgetekend wat niet mijn handtekening. Post gebeld Orange gebeld. Antw: we moeten het onderzoeken maar wel betaald. Zaterdag vertrek ik op vakantie daar sta je nu weer. 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kristof1411 

Ik zou een klacht neerleggen bij de politie. Er is een handtekening die niet de uwe is, dus dat kan eigenlijk alleen maar goed uitdraaien voor u.

Waarom een klacht bij de politie? Omdat een klacht bij de post niks uithaalt. Ik heb ooit (nog niet zo heel lang geleden) een briefje in de bus gehad dat ik niet thuis was voor een aangetekende zending. Af te halen in een postpunt vanaf de dag erop. Ik naar dat postpunt, blijkt de zending daar niet te zijn. Nagekeken in het systeem en staat gemerkt als afgeleverd de vorige dag ....

Uiteraard klacht bij de post, ze gingen het nakijken ... De dag erna al een mailtje met dikke sorry, niks te vinden, helaas pindakaas ... Volgens mij kunnen ze in hun systeem wel degelijk zien wie dat heeft ingevoerd als "afgeleverd" en waar en wanneer hij/zij dat gedaan heeft, maar die moeite willen ze niet doen

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kristof1411
Aspirant verkenner

Ik ga morgen om 4 uur naar het postkantoor in st truiden waar de Bpost camionetten vertrekken. Die verantwoordelijke wil ik wel eens zien. Die mannen lachen wel bij ons o nieuwe gsm das ene voor mij en dat is allemaal normaal hier in belgie.  Ma ik ga morgen een klacht neerleggen zoals je zei bij de politie. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen