annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm is geleverd volgens Bpost

Topic gestart op: 25-07-19 16h23

Antwoorden: 6 antwoorden

Kristof1411
Aspirant verkenner

Gsm is geleverd volgens Bpost

Ik heb een mail gehad vandaag om 10u39 dat mijn gsm toestel geleverd is. Geen gsm gehad geen briefje in de brievenbus. Niks bij de buren maar wel afgetekend wat niet mijn handtekening. Post gebeld Orange gebeld. Antw: we moeten het onderzoeken maar wel betaald. Zaterdag vertrek ik op vakantie daar sta je nu weer. 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Surfer
Ervaren genezer

Bij het bestellen en betalen van je bestelling, heb je geen mail ontvangen van Orange, waarin je het tracé van je gsm kon volgen?

Zo'n tracé kan je volgen van Orange naar Bpost, waarin het wordt verpakt en verzonden. Ook kan je zien waar het zich bevind en wanneer het aankomt bij jouw thuis.

Toch is het wel balen dat je nu zonder de nieuwe gsm op vakantie moet gaan...

0 pluimen
Kristof1411
Aspirant verkenner

Aan telefoon en bij de buren. Ook niks zei ik en ook geen briefje in de bus ofzo. Da het bij de buren is niks 0. Ma die postbode gaat het weten hoor da garandeer ik iedereen !!!! 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kristof1411  is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing aanduiden die je het meest geholpen heeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Surfer
Ervaren genezer

Zeker klacht indienen bij de politie, wegens valsheid in geschrifte en diefstal. Neem zoveel mogelijk informatie en bewijzen om je klacht, neer te leggen.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen