annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm komt maar niet

Topic gestart op: 22-12-23 08h18

Antwoorden: 2 antwoorden

Anthony09
Aspirant verkenner

Gsm komt maar niet

Hallo,

3 weken geleden heb ik een iPhone pro Max besteld en een mooi voorschot van 800€ betaald. Deze is nog altijd niet toegekomen en hiervoor heb ik al meermaals gebeld maar elke keer krijg ik hetzelfde antwoord. De achterliggende dienst zal je terug contacteren… soit ben dan maar naar de shop gegaan en daar zijden ze me dat mijn bestelling gewoonweg geannuleerd was door een fout in de webshop… alee dan goed om te weten. Krijg ik mijn geld terug ? Hoelang moet ik nog wachten op de iPhone ? Het is een raadsel voor mij en voor Orange zelf blijkbaar. 

Nu ben ik het wachten zat en zou ik graag eentje in de shop zelf halen. Als ik dit zou doen zouden ze dan mijn voorschot van mijn bestelling terugstorten ? Of wacht ik verder nog weken tot ze me terug contacteren ?

 

Mvg
Anthony

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
JVV94
Veteraan verkenner

Het is een algemeen probleem dat de telefoons te laat of zelfs niet binnenkomen in sommige shops. Ik zou zeker blijven contacteren zodat ze weten dat je echt zit te wachten op je product. Als je bestelling geannuleerd is zonder jouw toestemming, zouden ze ook je geld moeten teruggeven. Of je dan bij Orange of in een andere shop een nieuwe bestelling plaatst is jouw keuze.

Eventueel kun je via de Facebook van Orange eens contact opnemen. Dan kun je bijlages toevoegen zoals printscreens van orderbevestigingen met daarbij de datum van je bestelling.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Anthony09 een goedemorgen,

maar voor jou niet zo te lezen, dit is zeer vervelend.

Ik zou geduld hebben met een nieuwe te kopen, vooraleer

je de centen terug hebt. Maar dat is jouw keuze hé.

Terugkrijgen doe je ze altijd maar kan een maand deuren eer de boekhouding dat op orde heeft!

Nu zeker met deze vrije dagen er tussen.

Probeer eens via deze weg een berichtje te doen in Messenger? Geef je gegevens door die je hebt.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tag2023.jpg

 

 

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen