annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm recyclen niet gemakkelijk bij Orange.

Topic gestart op: 09-07-21 12h08

Antwoorden: 6 antwoorden

Stevn
Gewaardeerd verkenner

Gsm recyclen niet gemakkelijk bij Orange.

OPGELOST

Ik had nog een smartphone liggen, waar de batterij niet meer van werkte.

Verder in uiterlijke topstaat.

Volgens recycle gsm, zou ik er nog 5euro van krijgen en zou ik hem gratis kunnen opsturen..

Ik doorliep de hele vragenlijst, maar omdat ik de imei code van het toestel niet kon geven, lukte het gewoonweg niet om tot het einde van de vragenlijst te geraken.

Elke tip, van waar kan ik deze vinden had te maken met een werkend scherm

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste, @Stevn 

Het imei nummer kan je verkrijgen door te bellen naar *#06#.

Indien het scherm niet meer gaat of toestel niet meer opgeladen kan worden. Normaal gezien staat de IMEI ook altijd ofwel op de achterkant van de gsm (soms zeer klein en moeilijk leesbaar) ofwel kan deze ook staan in de binnenkant van de Simtray van de gsm.


Groeten,
Tom
Shop Medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

Kun je die gsm niet aan de oplader hangen, @Stevn ?

0 pluimen
Stevn
Gewaardeerd verkenner

Neen. Ook dan werkt de gsm niet.

Ik vervangde nochtans eens de batterij en dan deed hij het weer enkele dagen. Dusbm vermoed dat er wel inwendig kortsluitingske is, waardoor batterij stuk gaat

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je hem in een shop kunt binnenbrengen - als je op de link in deze post klikt Recycleer je toestel online ! - Tribe (orange.be)

 

Gsm of smartphone inruilen | Orange België

0 pluimen
Stevn
Gewaardeerd verkenner

In de shop zelf krijg je kortingsbon voor een aankoop in de shop.

Online is het die vragenlijst die ik moest beantwoorden, ik kon zien dat mijn toestel voldeed aan de vereisten en wat de waarde was. Maar om verder te gaan dus de imei nodig.

En ohja, het is een model met glazen achterzijde. Dus even openen is niet gemakkelijk. De glazen achterzijdes zijn steeds gelijmd

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen