annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm

Topic gestart op: 23-05-20 08h08

Antwoorden: 13 antwoorden

Im
Gewaardeerd verkenner

Gsm

OPGELOST

Hallo ik  heb  een  GSM  bestelt op 2mei  en is betaalt  ik heb bevestiging  nr gekrijgen   levering  binen  48uur  , nu al 23 dagen  en nog niks ,ik heb 15 keer gebelt  naar de klantenservice  leugenaars  , messenger  ook gedaan ,reviews  gelezen  van ander mensen  zij  hebben  het zelfde  probleem   wachten  meer dan 3maanden  achter  zijn gsm ook niks data opllicter  ,ide keer wachten 15 min aan phone orange kan zijn werk nee in orda doen beter bij proxums geblijven wat moet ik nog doen  naar mij advocat or naar de polite gaan

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
StefanMsk
Ervaren verkenner

Ik snap dat je dit vervelend vindt maar hou er rekening mee dat sommige telefoons slecht leverbaar zijn momenteel. Ook bij andere providers zul je dit merken dat bijvoorbeeld de nieuwe iPhone SE 2020 heel slecht leverbaar is. Ik denk dat je de politie hiervoor niet hoeft bij te halen maar gewoon het beste gaat zijn om toch nog eens contact op te nemen met de klantenservice hierover.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Im
Gewaardeerd verkenner

Ik heb 15 Keer gebelt  naar klanten dienst   leugenaars  zelfde hij  heeft gezegt  dat u gsm is al gestured  naar u en vrijdag  22\5 gaat u se gsm ontv niks nog geblt  was iemand  anders en gezegt dat zij zijn bezig met dossier  daroom ik zeg leugenaars 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Im  schreef:

is het in orda vandag  heb ik mij gsm ontv na  26 dagen wachten


Het heeft lang geduurd, maar eind goed al goed 😉

Veel plezier ermee !!

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Im  ik begrijp dat je gefrustreerd bent en dat kan snap ik heel goed als je een dure aankoop gedaan hebt. Naar je advocaat gaan of naar de politie gaan heeft niet veel zin want je bereikt er helemaal niks mee. Je dient het beste af te wachten wat het Webcare team je ken antwoorden. 

Weet dat er veel online bestellingen gedaan zijn in de afgelopen maanden. Hier door is er dus een drukte ontstaan en niet enkel voor Orange maar ook voor de leverancier die de gsm komt leveren. Wacht geduldig af , ben je niet geduldig genoeg laat je een dossier op maken bij de klantendienst om daarin je geld terug te vragen. Dan wacht je vervolgens een maand om je geld te ontvangen en ga je naar een shop om daar als nog een andere gsm te kopen. Tegen die tijd zal je gsm wel geleverd zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Zakaria
Gewaardeerd verkenner

Goed advies!

Im
Gewaardeerd verkenner

Dat gaat niet over een per van klanten dienst  op 14mei dat gsm gestuurd  naar de post en vrijdag  20mei gaat u hem krijgen  , vrijdag ik heb gebelt  was iemand anders en gezegt nog niks gestuurd  en een medwerker gezegt dat hij ha klacht indenen  tegen de ander per van 14 mei ,mij probleem  is dat ik heb gsm bestelt  en betaalt  en niks gekrijgen  altijd  bezig  houden Al's zij zijn nee zeker van zijn werk  waroom  zij laat de mensen  kopen en zeggen  levering  binen  48uur ik zou graag  de  director  van orange het zelfde probleem  mij maken 

Leden met de meeste pluimen