annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo iedereen info voor coyote instaleren

Topic gestart op: 30-10-19 13h40

Antwoorden: 5 antwoorden

Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo iedereen info voor coyote instaleren

Hallo ik heb nog is geprobeerd nu werk coyote terug op mij gsm raar maar waar ik heb het gedownload via 4g na installatie coyote heb ik geklikt op Orange klant dan niet inschrijven of log in pakken gewoon overslaan geklikt werk weer terug normaal dat is raar maar waar soms werk die app niet nu weer wel ik ga nu is te goei uit testen hopelijk heb geen problemen meer voor bij die appSmiley Vrolijk

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Vinni100x
Gewaardeerd verkenner

Via 4G downloaden vindt ik nogal raar ik heb deze functie ook en heb dit gewoon via Wi-Fi gedaan en zeker dat dit werkte! Maar gebruiken is via 4G normaal 🙂

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Vinni100x  schreef:

Via 4G downloaden vindt ik nogal raar ik heb deze functie ook en heb dit gewoon via Wi-Fi gedaan en zeker dat dit werkte! Maar gebruiken is via 4G normaal 🙂


Ik krijg nochtans steeds de boodschap, wanneer ik vergeet de WIFi af te zetten als ik het wil installeren, dat ik op 4G moet overgaan. Dit om correct te kunnen nagaan wie ik ben en of ik wel recht heb op die installatie via Orange.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Vinni100x
Gewaardeerd verkenner

Dat vindt ik echt super raar ik heb het namelijk zo kunnen doen. Misschien eens contact opnemen met Orange klantendienst of in de winkels ?

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Dat vindt ik echt super raar ik heb het namelijk zo kunnen doen. Misschien eens contact opnemen met Orange klantendienst of in de winkels ?

Ugh @Vinni100x,

Totem bevestigt dat het nodig is om iCoyote via 4G te installeren voor een optimale werking.
Totem's zonnegroeten,

Totem

Leden met de meeste pluimen