annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange radio app

Topic gestart op: 03-11-19 20h18

Antwoorden: 6 antwoorden

FilipWeijts
Gewaardeerd verkenner

Orange radio app

OPGELOST

Hallo

ik heb de Orange radio app geïnstalleerd op mijn I-phone. Ik heb deze alleen nog maar via de wifi gebruikt. Nu mijn vraag: gebruikt deze veel data als je via 4G luistert?

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@FilipWeijts  het verbrui via de radio app valt heel goed mee. Hierbij ook een linkje met de betreffende info.

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/voordelen-en-inbegrepen-diensten/orange-radio-nl

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

Radio dat valt allemaal best mee. Het is maar vanaf dat je filmpjes gaat bekijken dat het sterk begint op te lopen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo

ik heb de Orange radio app geïnstalleerd op mijn I-phone. Ik heb deze alleen nog maar via de wifi gebruikt. Nu mijn vraag: gebruikt deze veel data als je via 4G luistert?

Hallo @FilipWeijts,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
NaughtyByNature
Leidende verkenner

Dit zal afhangen van de kwaliteit van de gestreamde muziek. Heb er zelf ook nog niet gebruik van gemaakt via 4g. 
je kan je counter op je iPhone resetten en dan een test doen en dan na een song nakijken wat je verbruik was. 

FilipWeijts
Gewaardeerd verkenner

@NaughtyByNature Ik ga het eens uittesten!

Cdt24801
Wijze
Wijze

Radio dat valt allemaal best mee. Het is maar vanaf dat je filmpjes gaat bekijken dat het sterk begint op te lopen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen