annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Handige links overzichtelijk maken

Topic gestart op: 25-12-19 22h00

Antwoorden: 11 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Handige links overzichtelijk maken

@Totem  en @NelsonM ,

Het is mij opgevallen dat een klant veel moet doen en moet zoeken om bij de juiste link te komen als deze iets moet doen. Als iemand een opzeg wil doen of iets wil aanvragen of andere zaken wil regelen moeten we goed zoeken en kijken of er ergens een link is die kan helpen. Heb nu ook de link voor de Bpost moeten zoeken om het bewijs van inlevering te mailen. Maar zo zijn er meerdere link's die we moeten zoeken. 

Dus de vraag is of er een pagina kan komen waar deze link's allemaal bij elkaar staan en dat de klant niet altijd moet zoeken om bij het juiste uit te komen. Het zou perfect passen bij de Blog pagina om daar de info neer te zetten. 

Zijn er nog die dit een goed idee vinden ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Surfer 

Die vraag stellen velen zich maar al te vaak... En het motto van Orange "geduld is een mooie zaak" doet daar ook geen goed aan ...

Maar zou het gras zoveel groener zijn in de wei aan de overkant? Ik denk dat alle providers wel klanten hebben die weglopen en wegblijven als dat er zijn die weglopen en binnen de kortste keren weer terugkomen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

@patrick2 daar had ik ook aan gedacht gezien ik steeds dezelfde vragen zie terugkomen die eigenlijk al meer dan eens uitgebreid besproken en opgelost werden op Tribe. Het is dan ook geen pretje om iets terug te vinden met de zoekfunctie op Tribe wat meer structuur zou wenselijk zijn maar besef dat dit een monnikenwerk zal zijn voor wie hier aan begint ✍️. Vraag is wie voelt zich geroepen 🤓 ?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Movieman 

Uw analyse is heel juist. Wat is daar aan te doen? Eigenlijk is het kalf al een beetje verdronken, maar goed, het is nog te redden.

Ik zie het probleem tweeledig: van de ene kant is er werk aan de winkel voor de CM en de Mods om al hetgeen er bestaat een beetje te ordenen. Van de andere kant is er iets meer discipline verwacht van de tribers die hier posten. Zeker de nieuwkomers, eerst even een tijdje lezen en rondsnuisteren alvorens koudweg voor de zoveelste keer dezelfde vraag te stellen.

Vanzelfsprekend zou een goede zoekfunctie hier een heel handige tool zijn.

En daarbij dan een overzichtspagina met de items zoals door u voorgesteld. Dan zijn we er.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Surfer
Ervaren genezer

We kunnen door de bomen, het os niet meer zien.

Moest allang per thema zijn... op tribe

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Surfer  schreef:

We kunnen door de bomen, het os niet meer zien.

Moest allang per thema zijn... op tribe


Sorry, maar dit is sterker dan mezelf ... Ik weet dat het een typo is, maar ik vind het wel heel grappig dat je in deze kerstsfeer door de bomen de os niet meer kan zien ...

Nogmaals sorry hé, normaal gezien doe ik zoiets niet, maar deze vond ik toch te grappig om te laten passeren ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen