annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Handtekenen per sms

Topic gestart op: 26-04-20 19h55

Antwoorden: 7 antwoorden

Lievendw1978
Aspirant verkenner

Handtekenen per sms

Op het werk zijn we overgeschakeld op digitaal ondertekenen. Hierin wordt er dus een code doorgestuurd die je voor ondertekening moet invullen. Probleem is dat ik die sms niet aankrijg. Alle andere smssen komen gewoon aan, ook die van andere bevestigingsdiensten met codes. Alles nagekeken en alles klopt. Zowel netwerk Orange instellingen als de uitvoerende dienst die de smssen naar gsmnummer sturen zijn inorde. Nummer klopt. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen. Mijn collega ook orange krijgt wel gewoon sms met code binnen. 

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Lievendw1978 

In dezelfde trant maar misschien een beetje vergezocht: wat je zelf kan nakijken in uw klantenzone is of multimedia aankoop smsjes toegestaan zijn of niet. Als die niet toegestaan zijn die optie eens afzetten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  multimedia sms aanzetten gaat niet veel helpen. Dat is er voor dat je iets kan aankopen in de app store en je kan betalen via de Orange factuur. 

Ik vermoed dat er iets niet correct is met het ontvangen van premium sms.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik weet het Patrick, heb zelf ook gezegd dat het wat vergezocht is, maar het kan geen kwaad om het te testen en ge weet nooit welke rare kronkels er soms gebeuren in deze elektromagnetische wereld ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen