Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-04-20 19h55
Antwoorden: 7 antwoorden
Op het werk zijn we overgeschakeld op digitaal ondertekenen. Hierin wordt er dus een code doorgestuurd die je voor ondertekening moet invullen. Probleem is dat ik die sms niet aankrijg. Alle andere smssen komen gewoon aan, ook die van andere bevestigingsdiensten met codes. Alles nagekeken en alles klopt. Zowel netwerk Orange instellingen als de uitvoerende dienst die de smssen naar gsmnummer sturen zijn inorde. Nummer klopt. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen. Mijn collega ook orange krijgt wel gewoon sms met code binnen.
In dezelfde trant maar misschien een beetje vergezocht: wat je zelf kan nakijken in uw klantenzone is of multimedia aankoop smsjes toegestaan zijn of niet. Als die niet toegestaan zijn die optie eens afzetten.
@Cdt24801 multimedia sms aanzetten gaat niet veel helpen. Dat is er voor dat je iets kan aankopen in de app store en je kan betalen via de Orange factuur.
Ik vermoed dat er iets niet correct is met het ontvangen van premium sms.
Ik weet het Patrick, heb zelf ook gezegd dat het wat vergezocht is, maar het kan geen kwaad om het te testen en ge weet nooit welke rare kronkels er soms gebeuren in deze elektromagnetische wereld ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |