annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herinnering: Orange-materiaal terugsturen

Topic gestart op: 21-12-22 18h58

Antwoorden: 2 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Herinnering: Orange-materiaal terugsturen

OPGELOST

Hallo,

Ik kreeg een mail betreffende "zogezegd" niet terugsturen van Orange modem en decoder na stopzetting abonnement.

Ik heb alles teruggestuurd op 4 december,en heb het bewijs van Bpost dat het pakje werd afgeleverd op 6 december.

Ik heb dit bewijs doorgestuurd naar Orange maar toch sturen ze mij een mail dat ze niks ontvangen hebben en dat ik nu nog 10 dagen extra krijg om alles op te sturen.

Ze dreigen met een boete van 260 euro,een boete die ik uiteraard nooit of nooit zal betalen.

Als ik naar de klantendienst bel spreken ze enkel Frans,wat het voor mij moeilijk maakt om alles uit te leggen en op mails of berichten via Messenger wordt niet geantwoord.

Hoe los ik dit op ? Iemand advies aub ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Je moet je bewijs opsturen dan kunnen ze dit na kijken en zul je die boete ook niet moeten betalen. 

https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur 

Klik op de link en geef je gegevens in + je Bpost bewijs erbij geven , als je dat niet hebt is het wel een probleem. Als je dat gedaan hebt komt het vanzelf in orde. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Je moet je bewijs opsturen dan kunnen ze dit na kijken en zul je die boete ook niet moeten betalen. 

https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur 

Klik op de link en geef je gegevens in + je Bpost bewijs erbij geven , als je dat niet hebt is het wel een probleem. Als je dat gedaan hebt komt het vanzelf in orde. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ok bedankt Patrick !

Maar de klantendienst contacteren blijkt toch een moeilijk iets...Dan heb ik het vooral over het feit dat ze niet reageren op mails...En als je ze belt zou je toch mogen verwachten dat ze de Nederlandse taal ook machtig zouden zijn.

Tegen mij zeiden ze : er zal u iemand terugbellen die Nederlands kan maar dat gebeurt niet...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen