annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan geen sms verzenden naar kort nummer

Topic gestart op: 20-12-22 19h14

Antwoorden: 6 antwoorden

Frederique23
Aspirant verkenner

Kan geen sms verzenden naar kort nummer

Hallo

Iemand een idee waar het aan kan liggen dat ik geen sms kan verzenden naar 4342 ? 

Dankjewel 

Frederique 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@Frederique23 goedemorgen,

heeft het antwoord van @Pletse je geholpen?

Zo ja mag je dat antwoord als oplossing aanvinken.

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @Frederique23 ,

Mogelijks is "multimedia aankopen" geblokkeerd op je abonnement waardoor je geen sms'en kunt verzenden naar verkorte/betalende nummers.

Open de Orange app, klik op de 3 streepjes bovenaan en ga naar "mijn producten beheren". Klik dan op jouw nummer en kies voor "opties beheren". Scroll helemaal naar onder bij "Budget 1" en daar kun je multimedia aankopen blokkeren of deblokkeren. 
Als deze op "off" staat dan zou je zo'n sms'en moeten kunnen verzenden. Mocht je wijzigingen uitvoeren door dit aan/uit te zetten, vergeet dan niet op "Verdergaan" te klikken.

Frederique23
Aspirant verkenner

De optie heb ik kunnen aanpassen. Maar sms versturen lukt nog niet. Kreeg nog de melding mislukt. 

Ik veronderstel dat het nog even duurt vooraleer Orange effectief de aanpassing doet.. 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Frederique23 

Normaal krijg je een mailtje met bevestiging van aanpassing van je optie/abonnement.

Wacht 24u af en zie of het dan lukt. Desnoods eens gsm opnieuw opstarten, kan voor één of andere reden ook soms helpen 😅

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen