Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-10-21 14h31
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb een paar dagen geleden een mobiel nummer van Orange Love-Duo ( internet + twee mobiele nummers) naar Base verhuisd. Het Love-Duo blijft aktief met internet en een mobiel nummer.
Als ik aanlog op de klantenzone met de gebruikersnaam die bij het Love-Duo abonnement hoort kom ik op https://e-services.orange.be/nl/invoices terecht met de melding "Je profiel heeft geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is ga naar mijn profiel - verbruikerprofielen". Vanaf dan is het onmogelijk gelijk wat te doen, dus ook niet naar verbruikersprofilen te gaan (zie ook https://nl.wikipedia.org/wiki/Catch-22_(logica)).
De Orange Helpdesk ( 5000 ) heeft geen idee hoe dit op te lossen. Misschien jullie wel ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@w9952
de klantendienst zal een reset moeten doen van jou klantenzone. Je kan dan opnieuw met je e-mail adres je eigen aanmelden. Anders hebben wij ook niet direct een oplossing wat te doen.
@w9952 goedenavond,
wat je ook nog kan proberen is via Messenger van FB een bericht doen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
@w9952
de klantendienst zal een reset moeten doen van jou klantenzone. Je kan dan opnieuw met je e-mail adres je eigen aanmelden. Anders hebben wij ook niet direct een oplossing wat te doen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |