annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik toegang tot de klantenzone herstellen ?

Topic gestart op: 17-10-21 14h31

Antwoorden: 3 antwoorden

w9952
Aspirant verkenner

Hoe kan ik toegang tot de klantenzone herstellen ?

OPGELOST

Ik heb een paar dagen geleden een mobiel nummer van Orange Love-Duo ( internet + twee mobiele nummers) naar Base verhuisd. Het Love-Duo blijft aktief met internet en een mobiel nummer.

Als ik aanlog op de klantenzone met de gebruikersnaam die bij het Love-Duo abonnement hoort  kom ik op https://e-services.orange.be/nl/invoices terecht met de melding "Je profiel heeft geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is ga naar mijn profiel - verbruikerprofielen".  Vanaf dan is het onmogelijk gelijk wat te doen, dus ook niet naar verbruikersprofilen te gaan (zie ook https://nl.wikipedia.org/wiki/Catch-22_(logica)).

De Orange Helpdesk ( 5000 ) heeft geen idee hoe dit op te lossen. Misschien jullie wel ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@w9952 
de klantendienst zal een reset moeten doen van jou klantenzone. Je kan dan opnieuw met je e-mail adres je eigen aanmelden. Anders hebben wij ook niet direct een oplossing wat te doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@w9952  goedenavond, 

wat je ook nog kan proberen is via Messenger van FB een bericht doen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat ging ik ook antwoorden, @Josette , maar jij schiet sneller dan mijn schaduw 😋 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@w9952 
de klantendienst zal een reset moeten doen van jou klantenzone. Je kan dan opnieuw met je e-mail adres je eigen aanmelden. Anders hebben wij ook niet direct een oplossing wat te doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen