annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik toegang tot de klantenzone herstellen ?

Topic gestart op: 17-10-21 14h31

Antwoorden: 3 antwoorden

w9952
Aspirant verkenner

Hoe kan ik toegang tot de klantenzone herstellen ?

OPGELOST

Ik heb een paar dagen geleden een mobiel nummer van Orange Love-Duo ( internet + twee mobiele nummers) naar Base verhuisd. Het Love-Duo blijft aktief met internet en een mobiel nummer.

Als ik aanlog op de klantenzone met de gebruikersnaam die bij het Love-Duo abonnement hoort  kom ik op https://e-services.orange.be/nl/invoices terecht met de melding "Je profiel heeft geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is ga naar mijn profiel - verbruikerprofielen".  Vanaf dan is het onmogelijk gelijk wat te doen, dus ook niet naar verbruikersprofilen te gaan (zie ook https://nl.wikipedia.org/wiki/Catch-22_(logica)).

De Orange Helpdesk ( 5000 ) heeft geen idee hoe dit op te lossen. Misschien jullie wel ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@w9952 
de klantendienst zal een reset moeten doen van jou klantenzone. Je kan dan opnieuw met je e-mail adres je eigen aanmelden. Anders hebben wij ook niet direct een oplossing wat te doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@w9952  goedenavond, 

wat je ook nog kan proberen is via Messenger van FB een bericht doen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat ging ik ook antwoorden, @Josette , maar jij schiet sneller dan mijn schaduw 😋 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@w9952 
de klantendienst zal een reset moeten doen van jou klantenzone. Je kan dan opnieuw met je e-mail adres je eigen aanmelden. Anders hebben wij ook niet direct een oplossing wat te doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen