Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-08-23 15h03
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Sinds een paar dagen kan ik mijn Icoyote niet meer koppelen aan Orange.
Elke maand moet ik dus rond de 26e mijn Orange account koppelen aan Icoyote. Meestal lukt dit wel na veel 5-en en 6-en maar nu lukt het al een paar dagen niet meer.
Heb al vanalles geprobeerd : uitloggen, herstarten, opnieuw installeren.....nada...en ja ik ben verbonden op 4G+ met Orange 😉
Bij Icoyote zeggen ze dat ik hiervoor bij Orange moet zijn die mijn account moeten koppelen...
" tekst Icoyote "
Beste,
Dit zou je moeten bespreken met Orange. Zij zijn degene die beslissen wie wel of geen recht heeft op een Coyote-Orange abonnement. Wij hebben geen toegang tot hun database en kunnen daarom geen abonnement namens hen activeren."
Dus...is er iemand hier die mij hiermee verder kan helpen?
Alvast dank!!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Is opgelost via interventie van Orange zelf. En vrij vlug moet ik zeggen.
Kreeg ook bevestiging via mail dat het werd hersteld.
(lag dus in dit geval niet aan Icoyote)
Is opgelost via interventie van Orange zelf. En vrij vlug moet ik zeggen.
Kreeg ook bevestiging via mail dat het werd hersteld.
(lag dus in dit geval niet aan Icoyote)
Let ook op dat je geen specifiek DNS geactiveerd hebt!
Ga in instellingen van de telefoon en check onder Privé-DNS. Wanneer geactiveerd, schakel naar automatisch.
Heb de fout ook besproken nu met iemand van Orange en het gaat wel degelijk om een fout in het systeem van Orange. Ze gaan het zo vlug als mogelijk proberen op te lossen.
Dus voor diegenen met hetzelfde probleem : even bellen met Orange 🙂