Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-11-23 21h38
Antwoorden: 3 antwoorden
Recent klant geworden bij Orange, en ik wil niemand individueel beledigen of kwetsen maar ik heb de indruk dat Orange medewerkers systematisch incompetent zijn. enkele problemen die ik binnen de eerste 2 maanden bij Orange heb ervaren die ik bij mijn vorige provider in langer dan 10 jaar tijd nooit heb ervaren.
Dossier nummer: 275507
Abonnement + opties
25/09 - 24/10 50,00 €
Eco-Participation WiFi Comfort 03/10 - 24/10 | 50,00 €0,00 € |
WiFi Comfort 5 Starter Pack WiFi Comfort 6 Starter Pack 25/10 - 24/11 | -2,20 €2,20 €74,00 € |
Giga Fiber 65,00 €
Internetkosten zonder mobiel 6,00 €
WiFi Comfort 6 Starter Pack 3,00 €
Buiten abonnement
Mobiel internet 0,00
Ik ben laatst overgestapt van proximus naar orange omdat ik dan veel meer data heb voor dezelfde prijs. Ik deed dat online. Ik kreeg bevestigingsmail, dus dacht ik dat het in orde was.
Omdat ik na meer dan 1 week nog geen sim kaart had ontvangen en de helpdesk me niet verder kon helpen, heb ik het een medewerker langs facebook (messenger) gesproken en deze heeft alles opgelost.
Helpdesk trekt inderdaad op niets.
Nogsteeds niet opgelost, wekelijks bel ik orange en elke week stellen ze dezelfde vragen .........
En beloven ze dat iemand van de backoffice me zal bellen. Vandaag zeiden ze dat ze me jammer genoeg niet kunnen verder helpen omdat ik een product voor de gevraagde datum zou hebben opgezegd. Ik heb hen voor de 20 ste keer uitgelegd dat ik het niet heb opgezegd nogsteeds willen ze me niet verder helpen.
Zojuist weer orange gebeld, mijn dossier werd afgesloten zonder enige update noch mail noch telefoon te ontvangen dossier nummer: 64540950 . Ik had het over incompetentie binnen orange en ze hebben het nog eens bevestigd ze vragen mij nogsteeds of ik bewijs heb van retour terwijl ik hen al de track and trace nummer had geven......
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |