annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Incompetentie binnen orange

Topic gestart op: 10-11-23 21h38

Antwoorden: 3 antwoorden

5cent
Aspirant verkenner

Incompetentie binnen orange

Recent klant geworden bij Orange, en ik wil niemand individueel beledigen of kwetsen maar ik heb de indruk dat Orange medewerkers systematisch incompetent zijn.  enkele problemen die ik binnen de eerste 2 maanden bij Orange heb ervaren die ik bij mijn vorige provider in langer dan 10 jaar tijd nooit heb ervaren.

  1. Het begon al goed de installateur kwam langs en hij zag dat mijn profiel werd gecreëerd op het verkeerde adres ze zijn de toevoegsel vergeten toevoegen hoewel ik dit meermaals expliciet heb vermeld. Hij kon de installatie niet uitvoeren voordat dit recht werd gezet hiervoor heeft hij zelf contact opgenomen met de incompetente helpdesk van Orange.

  2. De adres wijziging heeft niet plaatsgevonden hoewel de technieker ZELF de Orange helpdesk heeft gecontacteerd. Daardoor gingen mijn facturen en WIFI versterker naar de buren. De buren hebben de WIFI versterker niet aangenomen en terug gestuurd omdat het niet voor hen bestemd was. Aangezien ik nieuw in de buurt ben zei mijn naam niet direct iets.

  3. Omdat ik de wifi versterk niet heb ontvangen heb ik Orange gecontacteerd en vermeld dat de buren het pakje niet hebben aanvaard en dat ze het opnieuw moeten verzenden maar deze keer naar de huisnummer + A (toevoegsel)

  4. Eindelijk ontvang ik de wifi versterker maar het is niet de wifi versterker die ik wou? Ik vroeg een wifi mesh systeem die uit 2 kleine toestellen bestaat. Ik had 1 grote zwarte versterker ontvangen wat geen probleem was voor mij, ik deed niet moeilijk en besloot deze te gebruiken. Enkele dagen later ontvang ik plots de wifi mesh systeem die uit 2 kleinere toestellen bestaat ( wat ik eigenlijk wou). Ik bel Orange en vraag hen wat ik moet doen aangezien ik 2 wifi versterker systemen heb ontvangen. Ze zeiden dat ik een mail zou ontvangen met een retour label en dat ik de grote zwarte versterk terug moest verzenden wat ik ook heb gedaan. Bevestiging ontvangen dat het goed toegekomen is bij Orange.

  5. Drie weken na de retourzending ontving ik mijn factuur met een toeslag van 50 euro: Eco-Participation WiFi Comfort 50,00. Vervolgens belde ik Orange om te vragen wat dit was. Eerst zeiden ze dat het een toeslag was omdat ik alleen internet had in mijn abonnement en geen gsm of tv. Het ging om een factuur van 124 euro. Uiteindelijk zeiden ze: “U kreeg deze toeslag omdat u uw wifi-versterker hebt opgezegd zonder deze 1 jaar te gebruiken”. Dit is onwaarschijnlijk. Ik stond op het punt om het zo te laten om niet meer in contact te komen met deze incompetente medewerkers.

  6. Nadat ik mijn verhaal had gedaan, werd het nog steeds niet gecorrigeerd. Ik moest een track-and-trace-nummer voorleggen omdat de incompetente helpdesk natuurlijk geen overzicht heeft over hun eigen materiaal. Ze verzenden het dubbel en weten niet of het al is ontvangen. Gelukkig heb ik het nog gevonden en kon ik bewijzen dat het in ontvangst was genomen door Orange. Ik heb nog steeds geen creditnota ontvangen.

  7. Waarom heeft Orange geen mailbox? Waarom moeten we alles telefonisch regelen zonder bewijs of bevestiging? Ik vertrouw de Orange-medewerkers niet meer.

Dossier nummer: 275507

 

Abonnement + opties

 

25/09 - 24/10 50,00 €

 

 

Eco-Participation WiFi Comfort 03/10 - 24/10 50,00 €0,00 €

 

WiFi Comfort 5 Starter Pack WiFi Comfort 6 Starter Pack 25/10 - 24/11 -2,20 €2,20 €74,00 €

Giga Fiber 65,00 €

 

 

Internetkosten zonder mobiel 6,00 €

 

WiFi Comfort 6 Starter Pack 3,00 €

 

Buiten abonnement

 

Mobiel internet 0,00

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Isa_fee
Aspirant verkenner

Ik ben laatst overgestapt van proximus naar orange omdat ik dan veel meer data heb voor dezelfde prijs. Ik deed dat online. Ik kreeg bevestigingsmail, dus dacht ik dat het in orde was. 

Omdat ik na meer dan 1 week nog geen sim kaart had ontvangen en de helpdesk me niet verder kon helpen, heb ik het een medewerker langs facebook (messenger) gesproken en deze heeft alles opgelost. 

Helpdesk trekt inderdaad op niets.

0 pluimen
5cent
Aspirant verkenner

Nogsteeds niet opgelost, wekelijks bel ik orange en elke week stellen ze dezelfde vragen .........

En beloven ze dat iemand van de backoffice me zal bellen. Vandaag zeiden ze dat ze me jammer genoeg niet kunnen verder helpen omdat ik een product voor de gevraagde datum zou hebben opgezegd. Ik heb hen voor de 20 ste keer uitgelegd dat ik het niet heb opgezegd nogsteeds willen ze me niet verder helpen.

0 pluimen
5cent
Aspirant verkenner

Zojuist weer orange gebeld, mijn dossier werd afgesloten zonder enige update noch mail noch telefoon te ontvangen dossier nummer: 64540950 . Ik had het over incompetentie binnen orange en ze hebben het nog eens bevestigd ze vragen mij nogsteeds of ik bewijs heb van retour terwijl ik hen al de track and trace nummer had geven......

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen