Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-02-24 21h31
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn dochter haar GSM werd gestolen. Gisteren gingen we langs in de Orange shop waar ze meteen een nieuwe SIMkaart kreeg voor haar bestaande nummer. De SIM zou gisterenavond tussen 19u en 20u ten laatste geactiveerd moeten zijn na heropstarten van het toestel. Een dag later is de SIM nog steeds niet geactiveerd. Moeten we iets ondernemen of komt dit wel vaker voor?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Even een update:
Er was wel degelijk iets misgegaan met de aanvraag van de nieuwe SIM. Ik ben hiervoor opnieuw naar de Orange shop moeten gaan want de technische dienst aan de telefoon kon het niet in orde maken.
Even een update:
Er was wel degelijk iets misgegaan met de aanvraag van de nieuwe SIM. Ik ben hiervoor opnieuw naar de Orange shop moeten gaan want de technische dienst aan de telefoon kon het niet in orde maken.
Geen paniek. Ik had net hetzelfde maar had dit online gedaan en dat gaf wel problemen.
Het kan wel 2 dagen duren zeiden ze me.
Als het toch niet in orde komt, ik werd goed geholpen via messenger.
@Sananas een goedemorgen,
normaal gezien krijg je een sms bericht wanneer ze is geactiveerd.
En kan het 24 uren duren hoor. Maar het is ook weekend hé.
Misschien je sim er eens uithalen en er opnieuw in plaatsen?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
8 | |
4 | |
2 | |
2 |