Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-21 19h39
Antwoorden: 40 antwoorden
Geachte,
Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt?
Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.
Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.
Met vriendelijke groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.
Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.
Er zijn geen problemen.
Ik heb hetzelfde probleem.
Kan al enige tijd niet inloggen, wachtwoord reset e.d. werkt ook niet...
Moet werkelijk iedereen dan support bellen om dit op te lossen??
Kan toch niet
Ik uit dan ook mijn grieven als klant aan andere klanten...
Ik heb vervolgens support gebeld.
Men heeft mijn account volledig gereset en ik moest vervolgens een nieuwe aanmaken.
Verklaring kon of wou men niet geven...
Hier bij mij het zelfde probleem ook wanneer ik met Itsme wil inloggen lukt het niet. Gecompromitteerde accounts dus!