Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-05-22 14h22
Antwoorden: 3 antwoorden
Hi,
Vandaag werd internet en Lite TV geïnstalleerd. Echter wordt op mijn account nergens een abonnement terug gevonden, ondanks de mails dat het in orde is. Mijn gsmnummer is wel ook een Orange nummer maar dan via het werk. Ik zie daardoor op MyOrange enkel de factuur gegevens en abonnementen gekoppeld aan mijn werk. Hoe kan dit in orde gebracht worden?
Bellen naar Orange lukt alleszins niet want de oproep wordt altijd afgebroken als ik door de IVR ben doordat het nummer niet in gebruik is.
Groeten,
Ellen
Wanneer heb je deze installatie laten doen en heb je direct bij installatie , of beter gezegd de verkoop , alles laten zetten onder je BTW nummer ?
Als dat niet zo is dan zal je een overname moeten aanvragen van je prive account naar je business account. Moest je dit wel aangevraagd hebben in het begin dan is er ergens een fout gebeurd bij Orange zelf en dienen ze dit zelf recht te zetten.
@EllenVC goedemiddag,
probeer eens contact op te nemen via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |