Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-21 19h39
Antwoorden: 40 antwoorden
Geachte,
Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt?
Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.
Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.
Met vriendelijke groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.
Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.
Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.
Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.
@Moodust
Ondertussen, waarschijnlijk na jou tussenkomst,
heb ik mijn account kunnen activeren. Hert had wat voeten in de aarde
maar uiteindelijk na een viertal nieuwe resetpogingen via mail toch kunnen instellen.
Dit weekeind moet de server plat gelegen hebben , want toen lukte dezelfde handelingen niet en
kreeg ik steeds fout meldingen.
Maar eindgoed algoed.
@Twonickyll,
Neem zeker eens contact met de klantendienst voor een reset van je account.
Groetjes,
Mustafa
Helaas nog geen oplossing,
ondanks dat ik een bericht heb gekregen dat het
in orde zou zijn. Niet dus.
Op gsm lukt het wel op computer lukt het niet.
blijven bellen zeker ..