Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-01-25 14h55
Antwoorden: 6 antwoorden
Gisteren (24/01/25) is er een installateur modem 3 en digitale tv met decoder komen installeren. De decoder heeft zolang nodig gehad voor een update, dat de installateur is vertrokken zonder iets te testen. Nu dachten wij dat alles inorde was na update, niet dus. Wifi gaat niet, alles hapert,... Gisteren 24/01/25 nog gebeld maar 5x doorgestuurd naar andere dienst... om uiteindelijk het antwoord te krijgen dat we paar uur geduld nodig hadden zodat alles actief is. Nu 24u later nog steeds geen wifi/internet toegang. Deze morgend gebeld, 1u25 aan de lijn gehangen, 9 keer doorgeschakeld geweest, hebben we vernomen dat onze modem 3 niet geactiveerd is geweest. Uiteindelijk hebben ze ticket aangemaakt en doorgestuurd naar extern bedrijf die de modems actief kan maken op afstand, maar dit pas voor de komende dagen zal zijn... Moeten wij nu echt zo lang wachten om iets te activeren ? Heb al zin om alles af te zeggen en over te stappen naar iets anders.
Met zo'n voorvallen kan je vaak ook korting krijgen voor die maand!
Met veel problemen kan je je voordeel uithalen.
Zo toen ik nog bij mijn ouders woonde. Weet ik dat we in een buiten gebied zaten waardoor de snelheid van het internet niet ideaal was. Daardoor kregen wij het snelste internet tegen het tarief van de eigenlijke snelheid die we gekozen hadden. Wij hadden daardoor wel geen super snel internet maar wel beter.
Dat is maar 1 voorbeeld maar zo heeft mijn papa veel "dealtjes" gemaakt.
Was een goede les want zo heb ik liever wat problemen met een provider zo krijg je makkelijk kortingen ontfutselt 😁
@Jeremy__09 Ooh ben blij voor je dat het opgelost is. Soms moet je er al eens achterzitten 😂
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
7 | |
6 | |
5 | |
3 |