Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-01-21 10h50
Antwoorden: 16 antwoorden
Ik heb al ffkes een probleem met de app. Wanneer ik de tarieven en opties wil bekijken krijg ik steeds een foutmelding. Bij opnieuw installeren vd app lukt het 1x, dan opnieuw niet meer. Iemand een oplossing?
Ik heb dit al een lange tijd voor en heb niks gewijzigd van tariefplan. Ja vorig jaar heb ik één keer gewijzigd naar de Go unlimited omdat deze aan de promotie te krijgen was. Maar daarvoor heb ik in mijn andere Go tarief plan dit al vele malen gezien en dat zonder wijziging.
@patrick2 schreef:
Ik heb dit al een lange tijd voor en heb niks gewijzigd van tariefplan. Ja vorig jaar heb ik één keer gewijzigd naar de Go unlimited omdat deze aan de promotie te krijgen was. Maar daarvoor heb ik in mijn andere Go tarief plan dit al vele malen gezien en dat zonder wijziging.
Toen ik van Koals naar Go Plus ging had ik het een tijdje, daarna niet meer.
Ben recent van Go Plus naar de Unlimited ( aan 30 EUR, voor 04/01/2021) gegaan, en sedert dan terug een fout. Afgaande op deze denk ik dat het gedurende een dag of 30 na wijziging is. Maar ik kan ook verkeerd zijn
zou perfect kunnen zijn wat je zegt hoor want ik heb daar nooit echt op gelet of je die melding ook krijgt na de wijziging. Heb dus vorig jaar één keer gewijzigd en heb dan niet meer in die tariefwijziging gekeken in de app.
Als ik nu kijk in de app bij tariefwijziging krijg ik de foutmelding en als ik kijk bij opties beheren krijg ik exact dezelfde foutmelding. En het is al meer dan een maand geleden dat ik de aanpassing heb laten doen want heb die in November gedaan toen de promotie uit kwam.
Heb even ook de stappen overlopen , die mij toen werden aangeraden bij de klantendienst en net hier gepost maar dat helpt niks. Dus denk dat de compatibiliteit niet correct is met IOS 14. Heb zoals gezegd deze foutmeldingen heel vaak gezien in de app bij de twee functies.
Deze foutmeldingen krijg ik sinds ik naar de Go formule ben veranderd. Deze zijn dus uitgekomen heb dan veranderd en eigenlijk al vanaf het begin heb ik deze meldingen , heb dat ook gezegd tegen de klantendienst maar daar zeggen ze dat kan toch niet meneer het werkt correct aan onze kant. Heb hem nog gezegd zal aan de IOS versie liggen maar daar kreeg ik geen antwoord op.
Idem hier. Ook Go Unlimited maar ook wel met iOS 14.3 (iPhone 12 Pro Max).
Wat jullie beschreven ervaar ik ook helemaal. Er is kop nog staart aan te krijgen. Wel merk ik dat ik de foutmelding echt altijd krijg bij tariefswijziging in de app maar bij de opties soms wel en soms niet. Had dit ook gemeld aan de klantendienst via Messenger en als antwoord dat ze hierop altijd troubleshooting op kunnen doen waarop ik antwoord dat dit altijd mag. Maar sinds dan niets meer van gehoord.
Ik vraag me net als jij daarom af of de app wel 100% getest is geweest met iOS14? Ik heb laatste iOS versie, laatste generatie iPhone en nieuwe (Go) abbonement bij Orange en de app zelf is ook up to date. Met andere woorden, ik kan niet meer up to date zijn dan nu.
Gezien ik dan lees dat het bij de klantendienst wel werkt kan ik alleen maar denken dat men daar alleen kijkt naar de app maar niet naar de comptabiliteit.
Hopelijk geraakt dit opgelost. Heb het gevoel dat dit nu blijft steken bij de klantendienst met klassieke antwoorden als app verwijderen en opnieuw installeren.
Het blijft gissen, @patrick2 De beide keren dat ik niet in Tariefplan wijzigen kon, had ( en heb nu) geen fout als ik naar de opties ga. Wait and see - vele oorzaken mogelijk, misschien weten we meer later
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
2 | |
1 |