Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-01-21 10h50
Antwoorden: 16 antwoorden
Ik heb al ffkes een probleem met de app. Wanneer ik de tarieven en opties wil bekijken krijg ik steeds een foutmelding. Bij opnieuw installeren vd app lukt het 1x, dan opnieuw niet meer. Iemand een oplossing?
Iphone 7
Dan moet je het volgende doen :
* instellingen
* algemeen
* Iphone opslag
* dan zoek je de My Orange app die in het het lijstje bij de apps staan
* daar op drukken en dat staat er in het blauw : 'ruim op '
* even wachten en dan staat er installeer app opnieuw.
* daar ook op drukken
Dan kan je erna alles afsluiten wat je hebt geopend en dan weer gewoon terug gaan naar de app. Je zou op die manier je cache opruimen van de app. Het kan zijn dat het geen oplossing brengt , heb dit ook al aan de hand gehad. Je kan dan in dat geval de klantendienst bellen of sturen via het Webacre team , Facebook Messenger als je een account hebt. Ze maken dan een dossier en bekijken dat. Blijkbaar is dit iets met de software van Apple zelf omdat ik het een paar keer voor gehad heb. Via de krantenzone is er namelijk geen probleem en ik vermoed dat het aan de IOS 14 ligt die ik erop heb staan. Als ik op een Android toestel dit bekijk zie ik dat probleem namelijk niet.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |