Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-02-22 09h01
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste Orange forum,
Sinds vorige week ben ik van proximus overstapt naar jullie, ik heb ook meermaals geprobeerd om te kunnen inloggen via de itsme functie. ,via verschillende internetbrowsers stoot ik telkens op de zelfde problemen dat er namelijk iets mis is gegaan. er is namelijk spraken van een mogelijke bug?.
want als ik mij gewoon aanmeld dan kan ik wel in mijn account via de klantenzone.
vriendelijke groeten
Maxime
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ok, als je op andere diensten kunt inloggen met Itsme zal het inderdaad niet aan het veranderen van provider liggen.
Wat ik zou aanraden is nog eens proberen inloggen met Itsme en een screenshot nemen van de foutmelding die je krijgt. Die screenshot doorsturen via Messenger naar Orange zelf, met de nodige uitleg erbij uiteraard.
Al een geluk dat je wel nog kan inloggen met email & paswoord...
ik heb mij al vandaag bij verschillende diensten aangemeld via de itsme app & nergens is er een probleem naar buiten gekomen. dus ik trek het bij deze sterk in twijfel dat het zou kunnen liggen aan mee dat ik ben veranderd naar een andere provider.
bij proximus ,bond moyson,fortis, kom ik erin zonder een probleem te kennen.
Ok, als je op andere diensten kunt inloggen met Itsme zal het inderdaad niet aan het veranderen van provider liggen.
Wat ik zou aanraden is nog eens proberen inloggen met Itsme en een screenshot nemen van de foutmelding die je krijgt. Die screenshot doorsturen via Messenger naar Orange zelf, met de nodige uitleg erbij uiteraard.
Al een geluk dat je wel nog kan inloggen met email & paswoord...
bij deze wil ik jou heel graag bedanken om te luisteren naar mijn vraag & ik zal de stappen ondernemen die je zelf hebt voorgesteld.
vriendelijke groeten
maxime
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |