Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-01-23 11h01
Antwoorden: 6 antwoorden
Beste
ik zou graag een klacht indienen tegen een medewerker van een orangeshop in Shopping Kuurne. Zijn naam is Edgar.
ik kwam binnen in de shop en heb een nummer genomen nl. 3, dan kwam een vrouw en zei dat ze voor mij was. Ik gaf aan dat ik nummer 3 ben en het dus nu mijn beurt is, maar ze negeerde mij dus zei ik niets verder en ging ik door om geholpen te worden. Plots hoorde ik Edgar roepen dat ik mijn beurt moet afwachten en dat mevrouw voor mag. Ik gaf aan dat ik nummer 3 ben en mevrouw geen nummer bij had, waarop hij antwoordde dat hij de baas hier is. Ik was volledig van streek. Moest ik niet dringend hulp nodig hebben gezien mijn arts mij ging op ellen en lijn simkaart geblokkeerd was, ging ik al lang stoppen met jullie diensten na zo een voorval.
ik wil deze klacht officieel neerleggen, maar weet niet exact hoe. Kunnen jullie mij helpen? Bedankt.
Er zijn alleen klanten hier - @Jamalareini - ik ook
Als die mevrouw voor je was, dan moet je ze laten voorgaan - zelfs als ze vergeten was van een nummer te nemen -
En het klopt - die Edgar is daar baas - jij niet
Be reasonable
Doe me niet lachen, maar weet je ik zal u gewoon negeren 😄 sommige mensen hebben nu immers geen leven 🙂
have a good day 😉
Ach - een die op zijn (nummer) strepen staat
Denk dat ze eens goed zullen lachen als je prul van een klacht ooit aankomt
Ze mogen, lachen is immers gezond 🙂
btw, triestig eigenlijk dat er duidelijk geen normen, zoals respect, meer worden aangeleerd.