annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klachtendossier 62082736

Topic gestart op: 05-04-23 09h35

Antwoorden: 9 antwoorden

Elke2
Gewaardeerd verkenner

Klachtendossier 62082736

Beste,

Al maanden bezig om te proberen mijn diensten: Love Duo Pakket Mobiel + Internet over te zetten op mijn werkgever zijn adres en naam. Al met meerdere werknemers hiervoor maandelijks aan de lijn gehangen en dit komt maar niet in orde -> Hoe moeilijk kan het zijn?!

Ondertussen zijn de diensten (het pakket) ook uit elkaar gehaald geweest, de factuur Mobiel komt nu afzonderlijk toe bij men werkgever, Internet factuur komt nog steeds via de post bij mij thuis toe. Waardoor de prijs ook duurder is geworden en dus niet meer klopt, wegens jullie fouten.

Laatste klachtendossier die is ingediend D62082736 dateert al terug van afgelopen week, en nog steeds niets concreets correct op papier ontvangen hiervan.. Ik/werkgever weigeren dan ook nog om de openstaande facturen te betalen tot het nu eens definitief correct is opgelost.

En indien dit niet lukt, ook prima. Dan graag een melding hiervan. Dan ga ik op zoek naar een andere provider die dit direct netjes in orde brengt en is Orange een klant kwijt.

Graag effectieve opvolging, en de oplossing pronto.

Elke Van Mol

 

 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Elke2
Gewaardeerd verkenner

Dag Gregory,

Bedankt voor je antwoord. Ik weet dit, dit is kennelijk de enige plaats dat je iets schriftelijk kan nalaten bij Orange. Blijkt dat niemand mij kan helpen binnen dit bedrijf terwijl het niet zo'n zeer moeilijk probleem hoort te zijn.

Jammergenoeg de meest problematische service die ikzelf al gekend heb bij een provider.

Dus ik laat dit bericht staan, in de hoop dat er toch iemand eens zijn verantwoordelijkheid opneemt.

Als iemand een mail adres heeft rechtstreeks naar de klantendienst of klachtendienst?? Stuur het mij gerust door.

Adres via post heb ik

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Enige schriftelijke wat je kan doen is via prive bericht op facebook/messenger of twitter

Er is geen mail adres.

Er zal iets verkeerd gelopen zijn.  

Andere mogelijkheden

Best of luck

Elke2
Gewaardeerd verkenner

Thx, alle 3 onderstaand opties zijn al gebruikt geweest, toch bedankt.

Er loopt telkens wat fout 😅, niet 1e keer meer al elke maand opnieuw sinds September al. 

Ik probeer Messenger nog eens.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Laat weten hoe het afloopt, @Elke2 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ik kan je niet helpen, @Elke2 I would if I could

Leden met de meeste pluimen