- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Klantendienst Orange
Had 2 gsm's met go light als abonnement en internet voor 65 euro per maand
ben nu overgeschakeld naar
2 gsm's met Orange Mobile Small (onbeperkt bellen en smsen en 8GB data) en internet voor 67 euro (+2 euro) per maand
ik heb dit bekomen door een simpel telefoontje naar de klantendienst en 10 minuten later was alles gefixed.
Dit mag ook eens....een complimentje geven ipv de klantendienst af te breken
3 ANTWOORDEN 3
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
waarom heb je die niet in My Orange veranderd ? Gaat even snel
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo,
Ben inderdaad gestart in de app, maar daar kreeg ik de melding dat het beter was om de 5000 op te bellen om zeker te zijn dat ik mijn pakketvoordeel (mobile + internet) zou blijven behouden
Groetjes
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
IC
