Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-02-22 10h34
Antwoorden: 4 antwoorden
Goedemorgen,
Ik ben op zoek naar mijn klantennummer maar ik heb nog geen factuur ontvangen (vermoedelijk door een verkeerd email-adres en ik bel naar de klantendienst en wordt van her naar der doorgestuurd maar er is niemand die me kan helpen en momenteel hang ik al tientallen minuten aan de lijn op wacht. Mijn internetnummer heb ik ondertussen verkregen maar ik kan er niet veel mee doen aangezien mijn e-mails ook niet doorgestuurd worden naar mijn correct email-adres. Enig idee wat ik hier verder mee moet doen ?
Mvg
Heeft een van onderstaande antwoorden je geholpen?
Zo ja, dan mag de deze als oplossing aanvinken, dank je.
@bryandhelft goedemiddag,
probeer eens via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Beste @bryandhelft ,
Ik heb U een privébericht verzonden.
Groeten,
Tom
Orange Shop Medewerker
Je hebt aan het begin van je aansluiting een 'contract' gekregen daarin staan je voorwaarden en dergelijke. In die info staat ook je klantennummer want dat is heel normaal bij een aansluiting die je gedaan hebt. Moest je dat papier hebben weg gegooid of kwijt geraakt dan raad ik je aan om in te loggen via de klantenzone of de My Orange app en daar een factuur te raadplegen. Daar kan je altijd online je facturen opvragen , je email adres aanpassen en nog veel meer.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |