annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen toegang tot Klantenzone en Orange-app na overzetting nummer

Topic gestart op: 16-02-22 14h18

Antwoorden: 2 antwoorden

heylentom94
Aspirant verkenner

Geen toegang tot Klantenzone en Orange-app na overzetting nummer

Hallo,

Heb zopas mijn oud telefoonnummer overgezet naar mijn Tempo Gigaprepaid kaart. Voor ik het nummer had overgezet, had ik mij al geregistreerd op de My-Orange app met het Orange nummer dat bij mijn nieuwe simkaart kwam.

Nu dit oud nummer bestaat niet meer, maar Orange gebruikt het nog wel om zowel in de app in te loggen als op de website, terwijl mijn oud nummer nu gebruikt wordt.

Er werd vermeld op de app dat dit 48u in beslag kan nemen, maar dit is intussen verstreken.

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Alvast bedankt,

Tom

 

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@heylentom94 Goedenavond.

Heeft een van onderstaande antwoorden je geholpen?

Zo ja, dan mag de deze als oplossing aanvinken, dank je. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@heylentom94 

Beste is eens een berichtje te doen naar de klantendienst. Via Messengerkan je dit het beste doen zodat je niet moet wachten. Ze zullen je dan contacteren als het in orde is. Ze zullen je oud profiel moeten verwijderen en dan kan je erna een nieuw profiel aanmaken. 

Het probleem is dat je oud nummer onder je oud profiel staat maar je profiel is gelinkt in het systeem met je email adres aan dat nummer. Dus laat het resetten en je kan erna weer verder gaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen