annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantennummer niet gekend

Topic gestart op: 05-02-22 10h34

Antwoorden: 4 antwoorden

bryandhelft
Gewaardeerd verkenner

Klantennummer niet gekend

Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar mijn klantennummer maar ik heb nog geen factuur ontvangen (vermoedelijk door een verkeerd email-adres en ik bel naar de klantendienst en wordt van her naar der doorgestuurd maar er is niemand die me kan helpen en momenteel hang ik al tientallen minuten aan de lijn op wacht. Mijn internetnummer heb ik ondertussen verkregen maar ik kan er niet veel mee doen aangezien mijn e-mails ook niet doorgestuurd worden naar mijn correct email-adres. Enig idee wat ik hier verder mee moet doen ?

Mvg

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@bryandhelft 

Heeft een van onderstaande antwoorden je geholpen?

Zo ja, dan mag de deze als oplossing aanvinken, dank je. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@bryandhelft goedemiddag,

probeer eens via FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
TomB
Orange-werknemer

Beste @bryandhelft ,

Ik heb U een privébericht verzonden.

Groeten,

Tom
Orange Shop Medewerker

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@bryandhelft 

Je hebt aan het begin van je aansluiting een 'contract' gekregen daarin staan je voorwaarden en dergelijke. In die info staat ook je klantennummer want dat is heel normaal bij een aansluiting die je gedaan hebt. Moest je dat papier hebben weg gegooid of kwijt geraakt dan raad ik je aan om in te loggen via de klantenzone of de My Orange app en daar een factuur te raadplegen. Daar kan je altijd online je facturen opvragen , je email adres aanpassen en nog veel meer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen