Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-07-23 09h18
Antwoorden: 5 antwoorden
Hi, mijn werkgever had mijn privénummer **bleep**4 overgenomen op een Orange sim. Nu had ik graag dit nummer overgezet naar een andere provider. Hiervoor heb ik het klantennummer nodig. Zou u mij die kunnen geven aub? Mijn werkgever is Jan De Nul
goedemiddag,
heeft dit antwoord je niet kunnen helpen?
Zo jawel, klik dan even op als oplossing accepteren op het
antwoord wat je heeft geholpen.
Zo moeten wij niet telkens alles opnieuw zoeken en lezen gaan.
Dank je.
Dag @HendrikL ,
Als jouw werkgever jouw nummer heeft opgenomen in hun B2B (business) pakket, dan zul je contact moeten nemen met de personeelsdienst en moet je vragen om jouw nummer uit hun pakket te halen door dit op een Orange prepaid te laten zetten. Dit is de enigste manier! Je kan namelijk niet rechtstreeks je nummer vanuit hun businesspakket laten overzetten, dit moet eerst via prepaid.
Eens je nummer op prepaid staat moet je deze registeren via de website van Orange en dan kun je het nummer laten omzetten naar abonnement of laten overnemen door een andere provider.
Hi Pletse,
Danku voor het antwoord. Ik had dit uitgevoerd zoals je beschrijft. De laatste stap, de registratie via de website echter niet en nu ben ik deze sim-kaart kwijt... Registreren lukt dus voorlopig niet.
Is er een manier om dit op te lossen?
Alvast bedankt
Hey @HendrikL ,
Je bent de simkaart fysiek dus verloren? Heb je ergens nog iets van gegevens liggen?
Bvb een brief waar het simkaartnummer opstond of iets dergelijks?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |