annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

fout gefactureerde premium nummers crediteren

Topic gestart op: 14-07-23 15h19

Antwoorden: 4 antwoorden

15614281
Rekruut scout

fout gefactureerde premium nummers crediteren

Waarom komt de helpdesk zijn belofte niet na om alle fout gefactureerde premiumnummers volledig te crediteren? Gesprek is nochtans opgenomen....

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@15614281 

goedemiddag,

heeft dit antwoord je niet kunnen helpen?

Zo jawel, klik dan even op als oplossing accepteren op het

antwoord wat je heeft geholpen.

Zo moeten wij niet telkens alles opnieuw zoeken en lezen gaan.

Dank je.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Bramson
Aspirant verkenner

Ik heb dit ook meegemaakt en ben naar de ombudsman gestapt. Kosteloos en snel een terugbetaling waar ik eerder al twee maand zat op te wachten.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@15614281 goedemorgen,

misschienwel hé, duurt tot de vlg afrekening.

neem via nr 5000 contact op

of via FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

We zijn hier allemaal klanten, @15614281 en kunnen geen sluitend antwoord geven

Misschien komt het op de volgende factuur  Je zult met Orange contact moeten opnemen

Good luck

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen