annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kras bovenop lichtsensor

Topic gestart op: 17-02-20 07h41

Antwoorden: 3 antwoorden

Wouter1
Aspirant verkenner

Kras bovenop lichtsensor

Hey!

mijn iPhone 11 is verzekerd en aangekocht bij orange.

ik heb de voorwaarden doorgelezen dat een kras op het scherm niet onder de verzekering valt. Maar mijn kras bevindt zich bovenop het sensortje dat het licht meer waardoor ik vele opties mis. Kan hier iets aan gedaan worden?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hey!

mijn iPhone 11 is verzekerd en aangekocht bij orange.

ik heb de voorwaarden doorgelezen dat een kras op het scherm niet onder de verzekering valt. Maar mijn kras bevindt zich bovenop het sensortje dat het licht meer waardoor ik vele opties mis. Kan hier iets aan gedaan worden?

Ugh @Wouter1,

Je toestel wordt altijd met 2 jaar garantie verkocht (nuttig als de kras al op je toestel was). Indien je toch verder wilt gaan met de verzekering kan je hen direct aanspreken, je vindt hun contactgegevens op deze webpagina.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Wouter1  als de voorwaarden zeggen dat krassen niet onder de dekking valt dan gaan ze je waarschijnlijk niet verder helpen met het probleem. Je kan proberen naar de winkel de te gaan maar ik acht de kans klein aangezien ze zich aan de voorwaarden gaan houden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen Wouter,

ik zou even naar de winkel opbellen, zou wel eens kunnen verschillen.

Of even opbellen naar 5000 maar ik vermoed dat ze je waar je hem gekocht hebt sneller 

helpen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen