Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-02-20 07h41
Antwoorden: 3 antwoorden
Hey!
mijn iPhone 11 is verzekerd en aangekocht bij orange.
ik heb de voorwaarden doorgelezen dat een kras op het scherm niet onder de verzekering valt. Maar mijn kras bevindt zich bovenop het sensortje dat het licht meer waardoor ik vele opties mis. Kan hier iets aan gedaan worden?
Hey!
mijn iPhone 11 is verzekerd en aangekocht bij orange.
ik heb de voorwaarden doorgelezen dat een kras op het scherm niet onder de verzekering valt. Maar mijn kras bevindt zich bovenop het sensortje dat het licht meer waardoor ik vele opties mis. Kan hier iets aan gedaan worden?
Ugh @Wouter1,
Je toestel wordt altijd met 2 jaar garantie verkocht (nuttig als de kras al op je toestel was). Indien je toch verder wilt gaan met de verzekering kan je hen direct aanspreken, je vindt hun contactgegevens op deze webpagina.
Totem's zonnegroeten,
Totem
@Wouter1 als de voorwaarden zeggen dat krassen niet onder de dekking valt dan gaan ze je waarschijnlijk niet verder helpen met het probleem. Je kan proberen naar de winkel de te gaan maar ik acht de kans klein aangezien ze zich aan de voorwaarden gaan houden.
Goedemorgen Wouter,
ik zou even naar de winkel opbellen, zou wel eens kunnen verschillen.
Of even opbellen naar 5000 maar ik vermoed dat ze je waar je hem gekocht hebt sneller
helpen.