Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-12-22 18h59
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ja dat bedoel ik net hé dat ze niet vriendelijk waren dat praat ik niet goed.
Je kan altijd een klacht doorgeven aan de klantendienst dat je ze onvriendelijk vond en dan weet ik niet hoe ze dit intern oplossen maar je hebt dan wel je beklacht gedaan. Hopelijk zeggen ze het die medewerker dan wel zodat die tegen andere wel vriendelijker is. Maar die garantie heb je niet.
Het komt vaker voor dat de levering van het toestel op zich laat wachten en dat is niet enkel bij Orange want ik lees en hoor het ook van andere providers. In een shop weten ze deze informatie ook niet en is er eigenlijk maar één ding wat je kan proberen , contacteer de klantendienst. Het is niet altijd zo dat ze weten hoe en wat want ze moeten dit ook wel eens achterliggend navragen , dus neem ze het niet kwalijk als ze je geen antwoord erop kunnen geven.
Het toestel wordt uiteindelijk wel bezorgd ook al is dit met vertraging , en ja ik weet het je betaald voor een verhoogd abonnement maar dat is nu niet anders. Dat je toestel er nog niet is kan verschillende oorzaken hebben , geen stock , vertraging Bpost en denk ook aan diegene die eerder besteld hebben die krijgen wel voorrang.
Dat ze in de shop onvriendelijk waren ok dat valt niet goed te praten maar dat hun je geen info kunnen geven omdat ze niet in de juiste systemen kunnen dat ligt niet aan die medewerker. Dat heeft er gewoon mee te maken dat Orange er voor kiest wie er wel en niet deze informatie kunnen opzoeken. En dat ze de medewerkers in de shop deze toegang niet geven daar kan je weinig aan veranderen.
Bedankt voor uw antwoord hadden ze mij dit niet kunnen zeggen vandaag op een beleefde manier? Het is makkelijker nieuwe klanten binnen halen dan trouwe klanten te soigneren.
maar ja die medewerker wordt daar toch niet over aangesproken.
Ja dat bedoel ik net hé dat ze niet vriendelijk waren dat praat ik niet goed.
Je kan altijd een klacht doorgeven aan de klantendienst dat je ze onvriendelijk vond en dan weet ik niet hoe ze dit intern oplossen maar je hebt dan wel je beklacht gedaan. Hopelijk zeggen ze het die medewerker dan wel zodat die tegen andere wel vriendelijker is. Maar die garantie heb je niet.