annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medewerker Shop Leuven

Topic gestart op: 27-12-22 18h59

Antwoorden: 3 antwoorden

Anneke3
Aspirant verkenner

Medewerker Shop Leuven

OPGELOST
  • Vandaag langs geweest in shop in Leuven medewerker was onbeleefd en vond het niet belangrijk om een klant die  22 jaar klant is verder te helpen omdat de klantendienst onbereikbaar is. Had Iets besteld op 16 december zou 2 dagen levertijd zijn nog steeds niet ontvangen is op geen enkele manier te traceren maar ondertussen is mijn abonnement al verhoogd en smartphone nog niet gekregen.
Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anneke3 

Ja dat bedoel ik net hé dat ze niet vriendelijk waren dat praat ik niet goed. 

Je kan altijd een klacht doorgeven aan de klantendienst dat je ze onvriendelijk vond en dan weet ik niet hoe ze dit intern oplossen maar je hebt dan wel je beklacht gedaan. Hopelijk zeggen ze het die medewerker dan wel zodat die tegen andere wel vriendelijker is. Maar die garantie heb je niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Anneke3 

Het komt vaker voor dat de levering van het toestel op zich laat wachten en dat is niet enkel bij Orange want ik lees en hoor het ook van andere providers. In een shop weten ze deze informatie ook niet en is er eigenlijk maar één ding wat je kan proberen , contacteer de klantendienst. Het is niet altijd zo dat ze weten hoe en wat want ze moeten dit ook wel eens achterliggend navragen , dus neem ze het niet kwalijk als ze je geen antwoord erop kunnen geven. 

Het toestel wordt uiteindelijk wel bezorgd ook al is dit met vertraging , en ja ik weet het je betaald voor een verhoogd abonnement maar dat is nu niet anders. Dat je toestel er nog niet is kan verschillende oorzaken hebben , geen stock , vertraging Bpost en denk ook aan diegene die eerder besteld hebben die krijgen wel voorrang. 

Dat ze in de shop onvriendelijk waren ok dat valt niet goed te praten maar dat hun je geen info kunnen geven omdat ze niet in de juiste systemen kunnen dat ligt niet aan die medewerker. Dat heeft er gewoon mee te maken dat Orange er voor kiest wie er wel en niet deze informatie kunnen opzoeken. En dat ze de medewerkers in de shop deze toegang niet geven daar kan je weinig aan veranderen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anneke3
Aspirant verkenner

Bedankt voor uw antwoord hadden ze mij dit niet kunnen zeggen vandaag op een beleefde manier? Het is makkelijker nieuwe klanten binnen halen dan trouwe klanten te soigneren.
maar ja die medewerker wordt daar toch niet over aangesproken. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anneke3 

Ja dat bedoel ik net hé dat ze niet vriendelijk waren dat praat ik niet goed. 

Je kan altijd een klacht doorgeven aan de klantendienst dat je ze onvriendelijk vond en dan weet ik niet hoe ze dit intern oplossen maar je hebt dan wel je beklacht gedaan. Hopelijk zeggen ze het die medewerker dan wel zodat die tegen andere wel vriendelijker is. Maar die garantie heb je niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen