Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-24 16h28
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik ben aan het kijken voor een abonnement toe te voegen voor mijn zoon, ik krijg echter een scherm te zien dat de webpagina niet bestaat via de My Orange app.
@Xandra1973 zie in My Orange dat je momenteel geen optie kunt toevoegen, noch je tariefplan wijzigen. En ook geen abonnement toevoegen -
tijdelijk denk ik
@Xandra1973 goedenavond,
of om heel zeker te zijn, even in een shop binnengaan als je dat kan.
Kunnen er ook géén vergissingen gebeuren.
Succes.
Zou even proberen in de klantenzone @Xandra1973
Beheer jouw account met je Klantenzone | Orange België
Je kunt inloggen met ItsMe
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |