Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-11-18 17h34
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb enkele weken geleden een ander gsmnummer aangevraagd. Ook gekregen. De Orange cloud op het oude nummer is uitgeschakeld. Krijg telkens berichten en telefoons op het nieuwe nummer die bedoeld zijn voor de vorige bezitter. Om terug aan mijn Orange cloud te kunnen wil ik me registreren met mijn nieuw gsmnummer. Gaat echter niet. Ik krijg de melding dat dit nummer al geregistreerd is. Ik krijg een bericht met het login e-mailadres van de vorige bezitter. Wat moet ik doen om dit op te lossen? Bedankt alvast.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dat is inderdaad een heel vervelende situatie voor u, en jammer genoeg kunnen wij hier op het forum daar niets aan doen, wij zijn zelf ook allemaal klanten.
Ik kan u slechts aanraden om de klantendienst te contacteren (5000) of u naar een Orange shop te begeven om het door hen te laten uitzoeken en oplossen.
Ik hoop dat het rap opgelost geraakt, in ieder geval veel succes!
Is nog niet opgelost. Heb gebeld naar 5000, en krijg antwoord binnen de ‘vijf’ dagen😂.
Dat is inderdaad een heel vervelende situatie voor u, en jammer genoeg kunnen wij hier op het forum daar niets aan doen, wij zijn zelf ook allemaal klanten.
Ik kan u slechts aanraden om de klantendienst te contacteren (5000) of u naar een Orange shop te begeven om het door hen te laten uitzoeken en oplossen.
Ik hoop dat het rap opgelost geraakt, in ieder geval veel succes!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |