Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-01-24 10h50
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn betaling via orange voor mijn maandelijks Google Play abonnement is plots geweigerd. Waarom?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zeker nakijken of je de € 125 niet bereikt hebt want dat is totale limiet voor de hele maand.
Of , zoals te lezen hier boven , als het bedrag hoger is dan € 50 dan lukt het ook niet.
Zeker nakijken of je de € 125 niet bereikt hebt want dat is totale limiet voor de hele maand.
Of , zoals te lezen hier boven , als het bedrag hoger is dan € 50 dan lukt het ook niet.
Hey @Angelgirl ,
Heb je toevallig multimedia-aankopen (laten) blokkeren? Dit kan er ook voor zorgen dat je geen betalingen kunt doen via de Orange factuur.
Ook heb ik al gehoord dat Orange dit soms blokkeert eens je een bepaald bedrag bereikt hebt in 1 maand om zo de gebruiker te beschermen tegen misbruik. (ik dacht een paar honderd €'s).
Dat ga je aan de klantendienst moeten vragen .. Wij zijn ook zelf allemaal gewone klanten zonder inzage in de interne keuken van Orange ...
Ok! Dacht dat misschien nog mensen dit ooit al eens waren tegengekomen.🤷
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |