Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-01-24 10h50
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn betaling via orange voor mijn maandelijks Google Play abonnement is plots geweigerd. Waarom?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zeker nakijken of je de € 125 niet bereikt hebt want dat is totale limiet voor de hele maand.
Of , zoals te lezen hier boven , als het bedrag hoger is dan € 50 dan lukt het ook niet.
Wel ik zit hier al uren te proberen voor net hetzelfde probleem TikTok vind nu plots Google play niet meer en al mijn andere apps vinden het wel geen bugs geen virussen niks enkel het werkte wel op 9 dec nu niet meer en waarom wel orange zei me dat het wel degelijk aan staat en de facturen zijn betaald. Dus ik denk dat het eerder na veel proberen aan Google chrome ligt dat je daar ingelogd bent en plots orange zegt niet geverifieerd dat dat het probleem is maar ik las al dat er veel zijn die dat probleem hebben. En btw betalen met GPay op startselect dat bakje blijft maar draaien dus ook dat lukt mij niet.
En uitgaven limiet bereikt als er nu staat niks buiten bundel verbruikt en de facturen betaald zijn... Snap er niks van.
Zeker nakijken of je de € 125 niet bereikt hebt want dat is totale limiet voor de hele maand.
Of , zoals te lezen hier boven , als het bedrag hoger is dan € 50 dan lukt het ook niet.
Hey @Angelgirl ,
Heb je toevallig multimedia-aankopen (laten) blokkeren? Dit kan er ook voor zorgen dat je geen betalingen kunt doen via de Orange factuur.
Ook heb ik al gehoord dat Orange dit soms blokkeert eens je een bepaald bedrag bereikt hebt in 1 maand om zo de gebruiker te beschermen tegen misbruik. (ik dacht een paar honderd €'s).
Dat ga je aan de klantendienst moeten vragen .. Wij zijn ook zelf allemaal gewone klanten zonder inzage in de interne keuken van Orange ...