Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-02-20 20h30
Antwoorden: 4 antwoorden
Hallo Allemaal,
wij zijn aan het verhuizen en willen graag ons eerste eigen profiel hebben.
maar mijn nummer staat momenteel nog onder het profiel van mijn ouders. (Bij Orange)
hoe kan ik mijn nummer overzetten naar een eigen profiel?
alvast bedankt!!
Hallo Allemaal,
wij zijn aan het verhuizen en willen graag ons eerste eigen profiel hebben.
maar mijn nummer staat momenteel nog onder het profiel van mijn ouders. (Bij Orange)
hoe kan ik mijn nummer overzetten naar een eigen profiel?
alvast bedankt!!
Hallo @MissGonzalez,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
Logica zegt mij dat je je eigen klantnummer moet hebben en het abonnement ook bij je eigen klantnummer moet zetten - best naar een Orange shop gaan. Het profiel is gelinkt aan het gsm nummer. @patrick2 Do you confirm ?
@Gregory tot een bepaalde hoogte 🙂 @MissGonzalez het gaat nog verder. Je zal alles moeten laten overzetten naar je eigen naam en daar zal je een overname document voor moeten invullen en dat met nummer behoud en eventueel de overname van een aangekochte gsm die gekoppeld is aan het nummer.
De volgende link dien je te gebruiken om alles geregeld te krijgen : https://www.orange.be/nl/form/je-abonnement-overdragen
Heel erg bedankt allebei voor het snelle antwoord!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |