Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-10-23 19h10
Antwoorden: 3 antwoorden
Hallo,
Ik kon tot enkele maanden terug nog al mijn producten beheren. Wat bedoel ik,het verbruik van mijn zoon en mijn man (deze is minder belangrijk 😅). Van de zoon is belangrijker,zo kon ik hem op tijd verwittigd als zijn data bijna op is.En van internet en tv stond er ook bij.
Maar nu kan ik dat allemaal niet meer zien,enkel mijn eigen verbruik.
Hoe komt dit? Ik heb de app al enkele keren verwijderd en terug geïnstalleerd op mijn gsm. Maar dat veranderd niet.
Wie o wie kan mij helpen.
Alvast bedankt voor info en/of hulp
Sinds vorige week is deze functie niet beschikbaar...ik gebruik deze om extra data te kopen
Kijk even in je klantenzone, @Viene zie je ze daar ook niet ?
Is het abonnement van je zoon ondertussen op zijn eigen naam gezet = aparte factuur ?
Indien niet zou ik Orange contacteren
Verder moet je zoon ook zijn verbruik in My Orange op zijn telefoon kunnen zien
Dat heeft hij nog niet (is nog maar 11😅). In mijn klantenzone zie ik het wel.
Het was eigenlijk gewoon gemakkelijk,toen ik het via de app kon zien.
Bedankt voor je reactie🙂
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |