annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart gestolen in het buitenland - nummer vervallen?

Topic gestart op: 09-12-23 06h35

Antwoorden: 2 antwoorden

QVDAO
Aspirant verkenner

Simkaart gestolen in het buitenland - nummer vervallen?

Hallo

Ik ben exact een jaar geleden naar Australië verhuisd. Omdat dit maar tijdelijk was voor een jaar wou ik mijn gsm-nummer bewaren. Ik kreeg de melding om jaarlijks 10 euro op mijn herlaadkaart te zetten zodat ze konden zien dat mijn nummer nog actief was. Nu is er een maand geleden bij mij ingebroken en hebben ze onder andere mijn simkaart met andere bankkaarten gestolen. Ik heb dit pas veel te laat beseft dat ik mijn simkaart nu ook kwijt ben.

Ik probeer een nieuwe simkaart aan te vragen via de website maar ik kan me niet inloggen - mijn gebruikersnaam wordt niet herkend en mijn nummer ook niet. Ben ik nu te laat? Ik probeer de orange klantendienst vanuit het buitenland te bellen, maar ook hier vragen ze achter een gsm-nummer dat niet wordt herkend en een klantennummer dat ik niet meer terugvind. HELP! Ook via Itsme kan ik me niet inloggen... Ik wil heel graag mijn nummer bewaren voor als ik terugkom 😞 

Labels (3)
2 ANTWOORDEN 2
bigMODDER
Leidende verkenner

@QVDAO 

Volgens mij is uw nummer vervallen , en zal dit niet meer werken , of als je zegt dat het gestolen is zal je nummer mss geblokeerd zijn wegens fraude , nu het gaat om herlaadkaart dus zou er niet zo van wakker liggen , als je in België bent gewoon nieuwe nummer aanvragen in de winkel of online en ge hebt terug Orange.

 

Groeten

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@QVDAO  een goedemorgen,

dat is dikke tegenslag voor jou.

Je kan misschien eens proberen via FB-Messenger

je probleem en gegevens door te geven.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen