annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet

Topic gestart op: 26-09-22 15h14

Antwoorden: 6 antwoorden

Tricia90
Aspirant verkenner

Mobiel internet

Ik heb hele pakket dus tv internet en gsm.

Ma op mijn gsm gast nu al 5weken 5g niet. En als ik 5000 bel krijg onmiddellijk steeds een Franse vrouw, dus bel ook nog iedere dag liet gsm van mijn man god weet hoe die kosten gaan oplopen ook als je hele dag in wacht durven zetten.

Heeft iemand dringend tips.

 

Alvast bedankt 

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Mattie
Aspirant genezer

Heb je al in je toestel gecheckt of alle 3G/4G opties aanstaan en je telefoon niet toevallig in een bepaalde focus-mode staat of een energiebesparing waar dat dit afgedwongen word?

heeft dit gewerkt en is het spontaan weggevallen of heeft het nooit gewerkt?

Telefoon al eens proberen te herstarten?  Sim-kaart al eens in een andere telefoon geprobeerd?

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

Heb je niet eens de mogelijkheid om eens shop binnen te springen?  Dan kan je je 2 vragen in 1 keer takelen...

en bedoel je niet 4G?  Want 5G is nog maar op heel beperkte plaatsen beschikbaar..

Mattie_0-1664199919646.png

 

bijkomende kosten zijn er niet als ze je in wacht zetten met een Orange toestel.
Als je naar 5000 belt kan je ook eens proberen in het beste Frans wat je kan even te vragen achter een Nederlandstalige medewerker?

Misschien kan dit je wat helpen 😉

Bonjour,
Est-il possible de me mettre en relation avec un collègue néerlandophone ?
Je n'ai pas eu l'occasion de choisir la langue.

 

0 pluimen
Tricia90
Aspirant verkenner

Kan ook niets via my orange app want zegt die dat mijn gsm nr nog niet van orange is. Heb ik ook in winkelcentrum gevraagd niet opgelost

 

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

Ah, het gaat dus over een overschakeling van een andere provider naar Orange?  Dat kan inderdaad soms even duren vooraleer alles correct is overgedragen.

Wanneer is je nummer actief gekomen op je nieuwe Orange sim-kaart?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen