Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-10-22 07h39
Antwoorden: 17 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag iedereen,
Mijn multimedia aankopen zijn al kapot sinds augustus, in juli lukte het wel nog (al was het daarvoor ook al niet heel erg betrouwbaar).
Zowel op Google Play als de PlayStation Store kan ik niet meer betalen. Ik heb met beide diensten contact opgenomen en zij zeggen dat ze geen autorisatie krijgen van de provider.
Ik heb al meer dan 5 keer contact opgenomen met de klantendienst van Orange.
Een greep uit het aanbod van reacties die ik al van de technische dienst gekregen heb:
- "Aan onze kant ziet het er goed uit."
- "Er lijkt niets mis te zijn met uw mobiel internet." (natuurlijk niet, dat is het probleem niet...)
- "Er was een incident, maar het zal snel opgelost zijn."
De laatste keer kwamen ze weer met de uitleg dat er een incident was, maar ze gingen mijn dossier toevoegen. Ze konden niet zeggen wanneer ze het gingen oplossen.
Daar leid ik gewoon uit af dat ze geen tijd en geen zin hebben om het op te lossen, misschien dat ze er ooit eens naar kijken als genoeg klachten zijn...
Dus... zijn er nog mensen met problemen?
Mvg,
MathieuT
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds gisteren werkt het terug op Google Play, eindelijk...
Op de PlayStation Store heb ik ook mijn nummer opnieuw kunnen toevoegen maar geld toevoegen lukt niet, op naar de volgende klantendienst 😓
Heb net hetzelfde probleem als jij. Sinds augustus geen aankopen meer kunen doen, heb gebeld naar de hulplijn die heeft niks gedaan. Gisteren eens naar een orange shop geweest daar nog minder hulp gehad. Wel een nieuwe simkaart gekregen maar ook deze heeft niet geholpen.
Ik denk niet dat er iets aan zal veranderen want customer service is niet hun sterkste punt.
En de laten we eerlijk zijn de meeste mensen die hier posten doen het voor de 'puntjes' en niet omdat ze ervaring hebben met een probleem of weten hoe die opgelost moet worden.
Daar maak je toch wel een denk fout hoor hier zijn de mensen er juist wel om andere te helpen. Er zijn er zeker bij die dergelijke problemen hebben voorgehad maar ook die in de sector gewerkt hebben ( ik ben er toevallig eentje van ) . Dus om te zeggen dat ze hier online zijn voor de puntjes is echt niet correct. Er zijn er genoeg hier aanwezig met ervaring. Enkel met wat topics te posten kom je er echt niet en zouden er ook niet zo veel oplossingen zijn voor de gevraagde problemen.
Maar ik laat je vrij om hier de oplossing te posten dan zou je andere daar al mee kunnen helpen en heb je ook de 'puntjes' verdiend.
Ik denk dat het ondertussen wel duidelijk is dat het probleem bij Orange zelf ligt en niet bij ons als gebruikers of bij de diensten waar we willen betalen.
Ik vrees dat de multimedia aankopen niet zoveel gebruikt worden en er dus ook weinig mensen met problemen zijn en het dus geen prioriteit is om het op te lossen.
En laat ons eerlijk zijn, telecom bedrijven in het algemeen zijn meer begaan met niet-klanten dan klanten. Enkele jaren geleden iets anders met Orange voor gehad en dat is nooit opgelost geraakt, ik denk niet dat we willen weten in wat voor erbarmelijke toestand hun backend systemen zijn...
Ik zou de mensen hier niet afrekenen, zij proberen ook maar andere klanten te helpen waar mogelijk.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
2 | |
1 |