- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
My Orange App
Hallo!
De laatste tijd doet mijn Orange App heel gek... Telkens wanneer ik hem open, sluit hij zichzelf weer. Als hij toch even open blijft, kan ik er niets mee doen. Hebben anderen hier ook last van?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Aurélie
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@AurélieB Heb je bericht verplaatst naar de juiste rubriek. Je had deze in de Tribe Lounge gezet maar heb hem verplaatst naar , opties en diensten. Als je de vraag direct in de juiste categorie plaatst wordt deze sneller opgepikt. Maar je bent nieuw dus het is geen grote ramp 🙂
Als je problemen hebt met de app zou ik deze is eens volledig van je gsm af halen en opnieuw terug installeren. Moest je wel in de app raken kan je ook de app eens resetten.
Dit dit doe je door de rechterkant op de drie streepjes te drukken en dan op instellingen. Daar staat app herinitialiseren dan doe je eigenlijk een reset van de app.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik had dit probleem enkele weken ook. Dit werd echter terug geregeld na 24 uur
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Blijkbaar heeft de MyOrange app echt wel eens een grote update nodig.
Groetjes,
bigMODDER
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Moet je niet op het orange netwerk zijn?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@RUDEMASTA schreef:
Moet je niet op het orange netwerk zijn?
Als je via 4G werkt wel. Via WiFi maakt het niet uit via welke provider je contact maakt.
En inderdaad, via 4G contact maken is beter en kan foutjes rechtzetten. Dit omdat Orange dan weet wie je bent en ook zeker is dat jij het bent.
Als je enkel via WIFi werkt zul je vaststellen dat je af en toe een verificatiecode via sms moet doorgeven. Dat is dus omdat Orange niet zeker kan weten dat jij het bent die legaal en rechthebbend die app op dat nummer gebruikt.
Om die vervelende verificatie via sms code te vermijden volstaat het om regelmatig eens via 4G te connecteren. Dan krijg je die codes niet meer. En moest je het eens vergeten zijn en je krijgt toch die vraag om die verificatie codes in te geven, ga even uit de app, switch naar 4G en start de app weer. Hij zal het niet meer vragen en ge zijt weer gerust voor een maand.